Kundesenter

Her har vi samlet de fleste ressursene du skulle trenge som elev og foresatt hos oss. Hvis du ikke finner det du leter etter her, beklager vi det og vil jobbe med å besvare spørsmålene dine så raskt vi kan via Kundesøtte nederst til høyre. Vi jobber kontinuerlig med å oppdatere disse ressursene for å gi en bedre opplevelse i fremtiden.


Viktig informasjon om meldinger

Gå til viktig informasjon om informasjonsflyt og meldinger

Hvis du ikke får varsler eller meldinger om aktiviteter som du eller dere kan bli med på, kan det være lurt å sjekke punktene på siden for viktig informasjon om informasjonsflyt og meldinger. Her kan du få hjelp til å finne ut hvorfor du ikke får meldinger, eller hvordan du melder deg opp på nyhetslisten.


Svar på ofte stilte spørsmål

→  Gå til svar på ofte stilte spørsmål 

Se gjennom våre oftest stilte spørsmål i denne portalen. Dette er de samme artiklene som dukker opp som svar om du bruker Kundesøtte nederst til høyre.

 

Veiledning til MindBody Online

→  Gå til veiledning til MindBody Online

Veiledning til de fleste funksjoner i MindBody Online, som er systemet vi benytter for påmelding til dansekurs. MindBody kommer med en oppdatering for familiekontoer, bedre webløsning som støtter mobil og app i 2023, og vi gleder oss til å kunne tilby dette til våre elever og foresatte.

 

Dansekurs og timeplan

→  Gå til dansekurs og timeplan

Oversikt over alle dansekurs og tidspunkter for disse. Mulighet for å søke på stil, alder og nivå.

 

Kjøpsbetingelser

​→  Gå til kjøpsbetingelser

Her finner du blant annet svar på spørsmål rundt sykdom, avmelding, refusjon, gebyrer, rettigheter og force maejure.

 

Nyheter

→  Gå til nyheter

Her kan du se nyheter som er sendt ut via nyhetslisten og lagt ut via Facebook.

 

Arrangementer

Gå til arrangementer

Her kan du se oversikt over alle arrangementer som er lagt ut via Facebook.

 

System: Publishpack